III edycja

Concept Weddings 3 – Alice in Wonderland

Trzecia edycja niszowych targów Concept Weddings była trudna. Uwierzcie nam, że Wrocław nie jest łatwym miejscem do znalezienia idealnej przestrzeni pod wynajem. Żeby było klimatycznie, ale też ciepło, żeby była szatnia i toalety, ale żeby nie było wielkich, pustych przestrzeni, żeby nie było komercyjnie. Poszukiwania trwały tygodniami, a nadchodził czas, gdy musieliśmy już ogłosić kolejną edycję. W końcu po długich poszukiwaniach wybór padł na Hotel Ibis przy Dworcu Głównym. Lokalizacja świetna, modna bryła budynku Maćkowa, oraz bajkowe wnętrza inspirowane Alicją w Krainie Czarów przekonały nas, że to słuszny wybór.

Przepiękne ozdoby wykonane przez firmę florystyczną Decoki już od wejścia wprowadzały naszych klientów do zwariowanego świata Alicji.

Duża i wygodna przestrzeń pozwoliła naszym wystawcom stworzyć niesamowite stoiska, przepełnione akcentami z powieści Carolla, ale też pełnymi nowych trendów ślubnych i pięknie ukazujące ich umiejętności i fantazję.

Wraz z Naturą Rzeczy zorganizowaliśmy warsztaty, cieszące się niesamowitym zainteresowaniem, głównie pań. Natomiast same targi, stały się już stałym wydarzeniem w kulturalnym kalendarzu Wrocławia. Poczuliśmy, że w rok, udało nam się stworzyć miejsce wyjątkowe zarówno dla tych, którzy do ślubu się szykują jak i dla tych, którzy ten ślub pomagają zorganizować.

Klienci cenią sobie w nas świetny dobór firm, wysoki poziom prezentowanych usług. Wielokrotnie słyszeliśmy zdanie „najlepsze firmy w jednym miejscu”, to najlepsza ocena zarówno dla nas jak i dla naszych wystawców.

Jeśli zaś chodzi o wystawiających się, za każdym razem podkreślają, że udział w naszych targach to trochę obóz harcerski – cudowna atmosfera, niesamowite znajomości, radosne spotkania, mądre rozmowy. No i wielki plus za brak głośnej muzyki i hostess czających się na każdym zakręcie, gotowych wcisnąć nam w dłoń stos niepotrzebnych nam ulotek.

Targi Concept Weddings, stały się rozpoznawalna marką w świecie ślubnym, a kolejne edycje, przez to, że za każdym razem o innym temacie, są co pół roku wyzwaniem dla firm i impulsem do śledzenia trendów i rozwijania się.